Hayatımın Anlamı Simirnamm

Hayatımın Anlamı Simirnamm
Aşkımmmm

1 Ekim 2010 Cuma

Ahududulu,Çikolatalı Pasta:)))




STARBUCKS YAPAR DA BEN YAPAMAZMIYIM:))))
İstanbulda starbucks'a gittiğimizde içeriğini merak edip almıştım ama benim yaptığım daha güzel oldu inanın:)))))))
Malzemeler:
1 pk.kakaolu kekun
rendelenmiş çikolata
ahududu(vişnede güzel oluyor)
2 pk.tart jölesi(dr.oetker'in küçük poşette olanlarından
1pk.çikolatalı krem şanti
Yapılışı:
Kekunu üzerindeki tarife göre hazırlayıp yağladığımız kenarlı tepsiye döküp 185 derece de pişiriyoruz.Kekimiz piştikten sonra istediğimiz ebatlarda porsiyonlara ayırıyoruz,üzerine tarifine göre hazırladığımız şantiyi sürüyoruz ahududuları yerşeltirip üzerine de jöleyi ince tabaka yayıyoruz ve her yerine iri rendelenmiş çikolataya buluyoruz.Çok lezzetli oluyor afiyet olsunnnn:)

5 yorum:

  1. nefis gorunuyorrr Sedefim senin yaptiginin daha nefis olduguna inanirim canim hunerli arkadasim benim ellerine saglik sizlere afiyet bal olsun tatlim opuldun:))

    YanıtlaSil
  2. Özgülümmmmm senin gibi ustanın beğenmesi benim için çok önemli:)))Teşekkürler canımcımmm

    YanıtlaSil
  3. cliniczede çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. canım arkadaşım sedefimmmm harika bir görüntü.eminim tadıda mükemmeldir.ellerine gönlüne sağlık canım arkadaşım.doğum günümde gönderdiğin içten güzel yorumun içinde teşekkür ederim. çok öpüyorum sevgiyle kucaklıyorum seni canım....

    YanıtlaSil