Hayatımın Anlamı Simirnamm

Hayatımın Anlamı Simirnamm
Aşkımmmm

20 Ocak 2010 Çarşamba

Çikolata Aşkı (Bu Adı Ben koydum)




Sizlerle enfes bir lezzet paylaşmak istedim:)Gerçekten hem yapımı çok kolay
Hemde yedikçe yenilesi bir tat:)))Umarım sizlerde beğenirsiniz...

Malzemeler:
2 Paket bitter kare (kuvertürde olur)
1 çorba kaşığı dolusu minik doğranmış kuru kayısı
1 çorba kaşığı kuru üzüm
1 çorba kaş.ufalanmış ceviz
2çor.kaş.nesfit
2çor.kaş.petibör bisküvi (çok ufalanmayacak)

Yapılışı:
Çikolata benmari yöntemi eritilecek. Devamlı karıştırılıp
ılıtılıp bütün malzeme eklenecek.Yağlı kağıt serilmiş bir tepsiye birer çorba kaşığı dökülecek.Buzdalabında on dakika tutulup üzeri eritilmiş beyaz çikolatayla süslenecek.Bu kadar kolayyyy:)))Afiyet olsun...

3 yorum:

  1. aman tanrım nasıl bişey...

    YanıtlaSil
  2. Sedefcim kesinlikle sana katılıyorum,çikolata bir aşk:)
    Ellerine sağlık,kahveme eşlik etmesi için bir tane aldım...
    sevgiler...

    YanıtlaSil