Hayatımın Anlamı Simirnamm

Hayatımın Anlamı Simirnamm
Aşkımmmm

29 Ocak 2010 Cuma

Mimlenmişim:))


Sevgili arkadaşım Yeşimcim beni mimlemiş:)7 maddede kendimi tanıtmamı istemiş...
Yeşimim çookk teşekkür ediyorum ve kucak dolusu sevgimi yolluyorum...
Ben aslan burcu kadınıyım pek 7 maddeye sığmam ama:)))))
1-Temizlik takıntım vardır,hele mutfakta iyice beter olur bu takıntım:)yeşillikleri saatlerce yıkarım,mutfağım hergün kloraklanır v.s...
2-Tanımadığım ,temizliğinden emin olmadığım kimselerden hiç bir şey yemem
3-Dedikodu yapanlara güvenmem ve sevmem...Bir insanın yüzüne söyliyebileceğim hatalarını tenkit ederim.
4-Sevdiklerimin özel günlerini asla unutmam.
5-Alışverişi çok severim:))Takı çok severim özellikle büyük yüzükler:)
6-Yardım etmeyi çok severim,koşulsuz her kesin yardımına yetişmeye çalışırım.
7-sevmeyi severim,insanları mutlu etmeyi ,hediye vermeyi veee almayı tabiii:)))
Ben buyummm:))
Kural gereği 7 arkadaşımı mimlemem gerekiyormuş...
Annemineli-Zehra
Eylülün syir Defteri-Eylül
Düğme bay'la hayatbinbirçeşni-Salih
Cemilece lezzetler-Cemile
Özgülün tarifleri-Özgül
Mutfaktan sesler-Gülsüm
İlkerin Mutfağı-İlker
Arkadaşlarım mimlendiniz...Hepinizi çok öptüm,sevgiler:))

3 yorum:

  1. teşekkürler canım benziyoruz birbirimize....izmirli olunca ....çok öptüm.iyi hafta sonları...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel cevaplar böyle :)))İyi haftalar...

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil